pátek 12. září 2014

Anglie 2014

Anglie

Ahooj, vítejte u dalšího mého článku!!
Dneska to bude o Anglii, kterou jsem navštívila :3 

Tento první obrázek jsem fotila na jihu Anglie. Je to přírodní divadlo a je snad nejhezčí, jaké jsem kdy viděla!! :)

Na této fotce můžete vidět mě, jak posílám dopis z Lands end, tedy konce světa :D 
(dopis přišel, ale asi až 14 dní potom, co jsem se z Anglie vrátila :D )


Překvapivě nám nikdo telefon nebral :D


A samozřejmě jsem navštívila Londýn a viděla slavné LONDON EYE!! :3
Londýn byl prostě nejlepší (hlavně ty nákupy :3 )

Už jsem navštívila hoodně zemí, ale Anglie mi učarovala nejvíc! Krásná země s ještě krásnějšími tradicemi a zvyky :)
( miluju nákupy a v Primarku jsem utratila 50liber :D :D a pokud byste chtěli vidět, co jsem si tam koupila, tak mi zanechte komentář :* )

Děkuju za přečtení tohoto člénku ( byl jeden ze slabších :D )
Mějte se hezky, Vaše Adelca :*


Žádné komentáře:

Okomentovat