neděle 21. září 2014

Jedno kolo, jedna ruka a dvě sanitky...

Další článek je tu!!
Dnes to bude o mé nehodě na školním turisťáku... ;)
V plánu bylo vyjet na kole z Podmokel u Sušice, vyjet Javorník a vzít to kolem Kašperku zpět do Podmokel. Moje cesta skončila po vyjetí Javorníku :D v prvních 20ti metrech sjezdu jsem hodila krásné salto i s kolem a skončila jsem na zemi se slzamy v očích a otázkou, zda nemám roztrhlou bundu :D taky byste se ptali, kdybyste jeli v nové Puma bundě ;)) učitele ale spíše zajímalo, jestli jedu dál, no a já přece neřeknu ne, tak jsem jen zahlásila, že jedeme dál. První problém nastal už ve zvedání kola. Bolest pravého lokte byla tak silná, že kolo mi vzala kamarádka a učitel zatím raději volal sanitku. Po 10ti minutovém čekání dorazila sanitka, ve které mne okamžitě začali vyšetřovat. Najednou však ze zatáčky vyjela druhá sanitka! Divili jsme se hodně, ale tak:ČESKÉ ZDRAVOTNICTVÍ! :D nakonec jedna vzala mě a druhá odvezla kolo do Podmokel.
V nemocnici nevěděli, co mám s bolavou rukou, tak mi ji pro jistotu zasádtovali! (Y)
Momentálně už sedím doma a škrabu se štětcem v sádře :D
Tenhle článek byl o ničem, moc dobře si to uvědomuju! ale nemám co dělat, když mám pravou!! ruku v sádře :/
Přeju hezký týden,
vaše Adelca<3

Žádné komentáře:

Okomentovat