sobota 10. ledna 2015

Kosmetika leden 2015

Moje oblíbená kosmetika na leden?
Tady -->
Místo těžkého make upu používám BB CREAM  od RIMMEL LONDON. Tento BB cream naplňuje mé očekávání na 100%, mohu ho jedině doporučit ❤
Přes BB cream ještě nanáším pudr, který mám od stejné značky, tedy RIMMEL LONDON, pudr STAY MATTE. Tenhle 14 gramový miláček mě doprovází naprosto všude a nemohu ho více vynachválit ❤
Protože k zimě patří krém na ruce, tak vám jeden představím. Tato moje láska je od ESSENCE se ale  bohužel v ČR nedá sehnat. My tu však také máme jednu kolekci, kterou sice nemám vyzkoušenou, ale voní fantasticky ❤
Péče na rty je v chladném počasí základ, přeci nechceme mít popraskané rty! 😃 já volím balzám BABY LIPS od MAYBELLINE NEW YORK. Zde jsem vám vyfotila INTENSE CARE, ale je to jen a jen o vašem výběru ❤
Ježíšek vyslyšel mé přání a přinesl mi mou vysněnou řasenku THE ROCKET VOLUM od MAYBELLINE NEW YORK. Tahle řasenka udělá váš pohled oslnivý a zajímavý. Já mám vodě odolnou verzi a nemohu si stěžovat ❤
Mé nejoblíbenější oční stíny? MISS SPORTY 113 CLASSY! Naprosto úžasná barva! Vypadá jako hnědá, ale na oku je spíše bronzová. Absolutní špica ❤
Snad se vám článek líbil ❤
❤Adele❤

2 komentáře:

  1. Ten krém je z limitky z minulého roku, mám ho taky doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho sehnala v Německu ve výprodeji a opravdu mě mile překvapil :)

      Vymazat