středa 14. ledna 2015

Vlasy, vlasy a pořád ty vlasy...!

Každé ráno vstávám s důležitou myšlenkou... Co si sakra udělám s tím hnízdem na hlavě?!
Taky máte ten problém? Tady je pár jednoduchých účesů pro vaši inspiraci :)

Já nejčastěji volím tuto jednoduchou verzi elegance:

Tenhle účes naprosto miluju! Je jednoduchý a mám ho hotový během minutky. Mašličku jsem koupila v Claire´s.

Falešný culík! Varianta účesu, kdy vám vlasy nepolezou do obličeje a zároveň budete mít vlasy rozpuštěné.
Culík a zároveň cop? Má oblíbená kombinace! Cop si nezaplétám v tomto případě od gumičky, ale začínám v půlce. Efekt to má podle mě skvělý.

Ale stejně mám nejradši rozpuštěné vlasy :)
Vaše AdeleF.

2 komentáře:

  1. Si krásna! a variant s mašľou vyzerá veľmi pekne :)
    Inak, robím teraz na blogu GIVEAWAY, tak kukni, môžeš vyhrať 3 veci, ktoré si vyberieš: http://oodla.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ohh, děkuju moc :) ráda se kouknu :3

    OdpovědětVymazat